Bolivia

13 oktober 2016 - La Paz, Bolivia

1. Eindgroep 2:
    31 oktober 2016
    Hoi juf Nathalie en Daan

Wat een mooie dingen hebben jullie weer gedaan. En al dat eten zag er ook lekker uit. De kleuren zijn daar prachtig. Jullie doen veel leuke dingen, hard fietsen, lopen op sneeuw, de grote beelden bekijken. Verder vinden we de dieren heel leuk om te zien.
    Hieronder nog wat vragen
    Lhyndan: wanneer kom je weer terug?
    Daan: Is het allemaal goed gegaan?
    Sander: Was het leuk in Argentinië, en heb je Messi gezien?
    Rachel: Waar ga je nog meer naar toe, naar welke landen?
    Shanna: Wordt je lekker bruin in de zon?
    Fenna: Slaapt het lekker in zo'n kleine tent?
    Dominique: De muren in Chilli vond ik mooi
    Damian: Vind je de dieren die je ziet heel erg leuk en welk dier vond je het leukste?

Ook de groetjes van Delany, Yasmina en Marc en juf Jasmijn en juf Mariska

Veel plezier weer samen!!!

groetjes van ons allemaal
  2. Natalie:
    7 november 2016
    Dag toppers van Eindgroep 2!

Wat leuk om te horen dat jullie ook ze mee genieten. Daar geniet ik ook van.
    Lhyndan, ik kom eind januari weer terug in Nederland. En ik begin 1 februari weer bij jullie op school.
    Daan, het is allemaal goed gegaan en het gaat nog steeds goed! Ik hoop ook bij jou op school.
    Sander, het was erg leuk in Argentinië, veel jonge voetballers met een t-shirt van Messi, de grote held van Argentinië. Ik heb Messi helaas niet gezien. Ik denk dat hij te druk was met voetballen.
    Rachel we zitten nu in Nieuw-Zeeland en we gaan nog naar Australië en de Filipijnen. Daarna weer naar Nederland.
    Shanna ik wordt heerlijk bruin van de zon. De zon is hier veel feller dan in Nederland.
    Fenna in een klein tentje sliep ik prima, vooral als je wakker wordt met een geweldig uitzicht.
    Dominique ik vond de muren ook erg mooi!
    Damain de Lama vond ik erg leuk en de vossen vond ik best spannend.

Heel veel groetjes terug aan Delany, Yasmina en Marc.

En natuurlijk heel veel groetjes terug aan jullie top juffen, Jasmijn en Mariska.

Groetjes van Daan en Natalie uit Nieuw-Zeeland